不知道該怎麼說

但我想我知道自己心裡是平靜的

不要覺得我是在騙人啦

其實我早就該知道

只是自己說了一個很久的謊在騙自己啦

哈哈哈

我已經可以控制我的情緒了

至少我已經先知道

免得到時候我在懷念個傻勁啊....

你說是不是啊.....

現在有更值得我去注意的

許竹見........XD (中職今年的勝投王喔...)

但我會漸漸學習如何放掉

試著去學習..

我會漸漸忘記

漸漸模糊

漸漸.......to the End......

哈哈哈哈哈哈哈

只能苦笑

已經沒有啥心情了

就決定

就這樣啦.......

至於以後發生的事就以後再講吧



心中想的英文獨白.....

It's the time to the End.

Though I knew the truth long times ago.

But I still want to say

Thank  you to bring some special feelings to me

some sad, others happy.

I still believe the most feelings are happy.

I think I don't have necessary  to cry or sad

I'm still me 

I don't need to do that.

No more cry, No more jealous, No more greedy, No more tears,  Just happy.

That's enough to me.


 

   

arrow
arrow
    全站熱搜

    kind09 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()